2011. március 1., kedd

A Humanic tavaszi cipői

Sziasztok!
Elkezdtem neten keresgélni, hogy milyen cipőket lesz majd érdemes beszerezni tavaszra. Először a Deichmann oldalát néztem meg, sajnálattal láttam, hogy még csak fekete, barna, szürke és krém színű cipők vannak fent, remélem nem ez lesz egész tavasszal! Utána következett a Humanic oldala ott is sajnos csak ezeket az árnyalatokat fedeztem fel, de azok a cipellők valahogy mégis megfogtak :) Most bemutatok nektek párat amit én szívesen megvennék:






Ti hol szoktatok cipőket vásárolni?
Színesebbeket vagy inkább ezeket ^ az árnyalatokat részesítitek előnyben?

5 megjegyzés:

  1. Én az utolsó cipőmet-amit vettem- a Pull and bear-ból szereztem,leértékelten, és úgy megérte. Én nem szeretem a világos színű cipőket hamar koszolódnak és valahogy nem is illik hozzám. Egyszer volt egy nagyon zöld tornacipő(magas szár nélkül), de sajnos annyit jártam benne, hogy...De nagyon sokáig használtam. Fájó szívvel váltam meg tőle. Most egy hasonló kéket keresek!

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem a világos cipőket, de tény és való, hogy hamar koszolódnak. A sport cipő ami az első képen van, van feketében is, ha jól emlékszem. Bár nekem fehérben jobban tetszik :) Nekem is volt zöld tornacipőm én a Deichmann-ban vettem. Sajnos már nekem is meg kellett válnom tőle :(

    VálaszTörlés
  3. Az ottan egy 100 euros gyönyörű BUFFAlO? OMG...és a Humanicban...kösszi Ivett..most megzakkantott ...ooolyat akaaarok :D Amúgy igen hasznos a blogod ...mindig van valami, ami felkelti az érdeklődésem, aktív olvasó vagyok, de eeezzzz...minden eddigit felűlmúlt :)

    VálaszTörlés
  4. :) Köszönöm! Aranyos v! Hajts rá a cipőre!

    VálaszTörlés
  5. Huu, az utolsó előtte cipőbe beleszerettem! :)

    VálaszTörlés